Translate

mandag 3. juni 2013

Troll i ord....

Etter forrige helg vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte... Troll i ord.... Hva var det jeg skrev? At for å ha en god premiere, må man ha en dårlig generalprøve?... Blåturen vår ble veldig blå på mange måter.... Forsinkelse på fly til Oslo som gjorde at vi mista flyet videre til Riga. Hjemturen ble ødelagt ved at Norwegian hadde re-booket oss på et tidligere fly UTEN å gi oss beskjed – med det resultat at vi måtte kjøpe nye billetter hjem til den nette sum til 6000 kr. Klager ligger inne til både Reisefeber og Norwegian, men det vil nok være en langsommelig prosess. Men pengene skal vi ha tilbake. Banna bein. Det sørgelige er jo at uansett så ble vår tur ødelagt. Selv om selve oppholdet i Riga var veldig fint, blir det jo til syvende og sist dette man husker; flykrøll, frustrasjon og fortvilelse. MEN; Like forelska er vi fremdeles! :o)  Så forholdet tålte den dårlige generalprøven! ;)



 Og jeg sier som Odd Walter; neste gang skal vi kjøre bil, ikke være avhengig av noen og selv være sjefer over alle avgjørelser (og feilgrep) som blir gjort i løpet av turen. :)




17 dager igjen og vi opplever fremdeles at turen blir til mens vi går.... Heldigvis så har ikke reiseruta og programmet vært så fastspikret at vi ikke kan tillate oss selv å gjøre litt endringer, være fleksible og impulsive (som sagt; Odd Walter mener jeg er den mest impulsive trønderen han noen gang har møtt!!!). Lørdag kveld nevnte OW for meg at han hadde fått nyss i at et av hans favorittband, Iron Maiden, er på Europaturne i det vaset vi er på tur. 15 minutter og et lite internettsøk senere satt vi der med billetter til en av deres konserter i hendene. :)
 Så min bursdag vil bli feiret med allsang til «Fear of the dark» på Malmö Stadion. Gledes.... Spesielt fordi jeg vet hvor mye dette betyr for OW.... :o)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar