Translate

mandag 30. juni 2014

Ett år....

Tenk at det allerede har gått ett år siden vi hadde vår tre ukers drømmeferie i Europa/Italia. For ett år siden på denne tiden, nøt vi livet på «vår vingård» La Tinaia utafor Firenze
Solnedgang, La Tinaia
, et perfekt sted for å gjøre alvor av våre planer og ønsker for framtiden. Det ble forlovelser der i vakre, romantiske og perfekte omgivelser. Selv om vi på mange måter tok bryllupsreisen samtidig som vi giftet oss Paris i februar, må man jo også ha en tur ETTER selve bryllupet.... Og siden det er lite ved oss som passer inn i en A4form, er det vel bare rett og rimelig at vi har en litt ukonvensjonell bryllupsreise også.....

Sonisphere

Da jeg var ung var det flere ting jeg ønsket å gjøre og oppleve (utrolig nok kom jeg meg aldri på interrail, men det kan ha sammenheng med at jeg er litt bedagelig og ikke særlig glad i å reise med tog....) og en av de tingene var å være på en stor musikkfestival. Joda, jeg har vært på mange store og små konserter rundt om kring i Norge og andre land, men jeg kom meg f.eks aldri til Roskilde... Og for en som har sett på filmer fra Woodstock og misunt dem musikken, stemningen og gjørmebadet, er det nå med glede jeg kan berette at bryllupsreisen skal tilbringes i et lite, varm telt blant titusener på Knebworth utenfor London. Lunkent øl, lite søvn (har en mistanke om at det blir det selv om vi har bestilt billett til Quite Camp....), slitne føtter, sanitære forhold utav en annen verden (takk og lov for våtservietter og håndsprit!!!), junkfood, masse rare folk, peace, love and rock'n'roll!




Ikke bare har jeg fått min drømmemann, jeg skal også få min drømmebryllupsreise! Jeg kommer til å kose meg glugg ihjel. Bring it on!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar